登录  
 加关注
   显示下一条  |  关闭
温馨提示!由于新浪微博认证机制调整,您的新浪微博帐号绑定已过期,请重新绑定!立即重新绑定新浪微博》  |  关闭

pim_宅de公馆…

不管现实怎么样,在自己的世界当女王.

 
 
 
 
 

日志

 
 

可恶的模电实验!  

2009-10-13 17:39:02|  分类: 小日子 |  标签: |举报 |字号 订阅

  下载LOFTER 我的照片书  |

今日下午要去做实验啊~不过唔洗霖都知道我5识做噶拉!

但系为左掩人耳目,我扮晒蟹甘搏命转滴仪器~~

所以导致后来老师唔知道几时企系我后面都没发觉!我猛的一回头!于是同老师你眼望我眼甘对峙左好久!

最后我认输了。。。。我扮到好委屈咁话:老师,我唔识做啊!

老师就问我边个唔识,我本来将本书翻到最后一个实验噶~点知佢居然翻我本书来睇喔!

咁就被佢知道左。。。我一个都没做!

不过我坚持同佢讲,我要做最后一个!

个老师就话:你应该由简单的开始做起噶~~

我够知啦~~但系其他人应该都没做完噶,甘我做左最后一个咪可以抄佢地前面噶咯~~

呵呵呵。。。。

好彩老师唔系一个斤斤计较的人嗟~~

  评论这张
 
阅读(25)| 评论(0)

历史上的今天

评论

<#--最新日志,群博日志--> <#--推荐日志--> <#--引用记录--> <#--博主推荐--> <#--随机阅读--> <#--首页推荐--> <#--历史上的今天--> <#--被推荐日志--> <#--上一篇,下一篇--> <#-- 热度 --> <#-- 网易新闻广告 --> <#--右边模块结构--> <#--评论模块结构--> <#--引用模块结构--> <#--博主发起的投票-->
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

页脚

网易公司版权所有 ©1997-2018