登录  
 加关注
   显示下一条  |  关闭
温馨提示!由于新浪微博认证机制调整,您的新浪微博帐号绑定已过期,请重新绑定!立即重新绑定新浪微博》  |  关闭

pim_宅de公馆…

不管现实怎么样,在自己的世界当女王.

 
 
 
 
 

日志

 
 

今日好成功~干掉甚多事情~~~  

2010-12-23 23:17:20|  分类: 美好的日子 |  标签: |举报 |字号 订阅

  下载LOFTER 我的照片书  |

哇哈哈哈~

话说今日做咗好多事情

感觉都轻松咗好多!

经历咗上次录课失败收尾事件之后

整个人都失落了好多~~~~~~~~~~~~~~~~~

今日好成功~干掉甚多事情~~~ - Pim.Y出没! - pim_宅de公馆…

 

我同陈莉兄再接再厉

今次加埋张帆

一起系早上又去咗次!

哇卡卡卡~终于都成功了!!

今日好成功~干掉甚多事情~~~ - Pim.Y出没! - pim_宅de公馆…

 

今日好成功~干掉甚多事情~~~ - Pim.Y出没! - pim_宅de公馆…

 

今日好成功~干掉甚多事情~~~ - Pim.Y出没! - pim_宅de公馆…

 其实~系有视频噶!

如果我的视频可以成功上传,

到时就卑大家睇睇!!

然后我仲好冲动咁怂恿咗张帆同我一起报咗计算机四级……

实在系太霖唔开了~

二级都没过的人儿啊~~~~~

报完名马上又赶去录音室录音

我地的人间喜剧终于都有出头天了~

呢个后期制作好都可以上传卑大家睇睇~~

(*^__^*) 嘻嘻……

我系配天爱噶

好搞笑

笑场不断产生

有好多失败的搞笑版~

不过呢个就唔可以上传咯

哇咔咔今日好成功~干掉甚多事情~~~ - Pim.Y出没! - pim_宅de公馆…

今日好成功~干掉甚多事情~~~ - Pim.Y出没! - pim_宅de公馆…

 

今日好成功~干掉甚多事情~~~ - Pim.Y出没! - pim_宅de公馆…

 天爱同春运哥吵起身啦~~

我后面个都系天爱

因为天爱系有精神病噶

所以同时要两个人来饰演

更加似精神病了……

今日好成功~干掉甚多事情~~~ - Pim.Y出没! - pim_宅de公馆…

 然后~

晚上又好冲忙咁去参加咗我地班的三会晚会~

何谓三会内呢?

冬至晚会、圣诞晚会、元旦晚会

啊哈哈哈

好热闹~好亲切~好好玩

图片没到我手

迟滴上传

先记住我的心情先~~~今日好成功~干掉甚多事情~~~ - Pim.Y出没! - pim_宅de公馆…

其实,令我霖起一句以前就好感触的说话

60年后,打开QQ好友

还有多少好友是亮着的呢?

要珍惜啊~

话唔定,以后毕业真系就一辈子都没办法再见。

今日好成功~干掉甚多事情~~~ - Pim.Y出没! - pim_宅de公馆…

  评论这张
 
阅读(43)| 评论(4)

历史上的今天

评论

<#--最新日志,群博日志--> <#--推荐日志--> <#--引用记录--> <#--博主推荐--> <#--随机阅读--> <#--首页推荐--> <#--历史上的今天--> <#--被推荐日志--> <#--上一篇,下一篇--> <#-- 热度 --> <#-- 网易新闻广告 --> <#--右边模块结构--> <#--评论模块结构--> <#--引用模块结构--> <#--博主发起的投票-->
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

页脚

网易公司版权所有 ©1997-2018