登录  
 加关注
   显示下一条  |  关闭
温馨提示!由于新浪微博认证机制调整,您的新浪微博帐号绑定已过期,请重新绑定!立即重新绑定新浪微博》  |  关闭

pim_宅de公馆…

不管现实怎么样,在自己的世界当女王.

 
 
 
 
 

日志

 
 

都系礼仪日  

2010-03-18 22:59:01|  分类: 工作工作 |  标签: |举报 |字号 订阅

  下载LOFTER 我的照片书  |

都系礼仪日 - Pim.Y出没! - pim_宅de公馆…

好靓的花仔,开好少花噶~~不过好香~~哈哈~~

帮你影张~~好中意啊~~~

都系礼仪日 - Pim.Y出没! - pim_宅de公馆…

我今日依然要去做礼仪,系粤海酒店~~

所以化咗个淡妆~~系咪睇唔出我化咗妆呢~~

因为呢个系传说中的“淡妆”!!

我以为今日会好辛苦,原来还可以~~除咗对脚好痛好痛。。。

六点半就起床咯。。。高中毕业以来最早的一次。。

然后八点半开始迎接学校领导,好似系开咩。。。基础教育研讨会~~嗯嗯!

九点半等佢滴入晒场,开始会议之后,

我地都趁机休息啦~~~

本来可以提前离开噶咯,但系我地的工作餐没来!!

好恨好恨!老师将我地遗忘咗~~~

于是浪费好多时间系等饭上面!!都系礼仪日 - Pim.Y出没! - pim_宅de公馆…

都系礼仪日 - Pim.Y出没! - pim_宅de公馆…

呢套系当年75周年校庆时特别订做的礼仪服!

据闻几贵几贵~~其实质量真的不咋滴!

加埋对鞋子,就系2000蚊。。

松松垮垮的礼仪服。。貌似中码的都拿去干洗了,我们着的都系大码。。

顿时将气质降低了~~~~╮(╯▽╰)╭

都系礼仪日 - Pim.Y出没! - pim_宅de公馆…

开始脚痛的礼仪们~~系酒店房里面休息中~~~

都系礼仪日 - Pim.Y出没! - pim_宅de公馆…

点睇都好唔啱身的礼仪服~~

 都系礼仪日 - Pim.Y出没! - pim_宅de公馆…

哈哈~~来张大合照啦~~~

都系礼仪日 - Pim.Y出没! - pim_宅de公馆…

卑你地睇到礼仪风光表面的内里。。其实真系好攰噶~~~都系礼仪日 - Pim.Y出没! - pim_宅de公馆…

都系礼仪日 - Pim.Y出没! - pim_宅de公馆…

呢盒就系要我地久等多时的工作餐。。。四星级大酒店的叉烧饭。。。

囧。。。

都系礼仪日 - Pim.Y出没! - pim_宅de公馆…

不过其实我好困惑。。。系咪大酒店都中意用hello Kitty的塑料袋来装饭盒噶呢?

不过真系好得意的袋仔!

剧终~都系礼仪日 - Pim.Y出没! - pim_宅de公馆…

  评论这张
 
阅读(123)| 评论(6)

历史上的今天

评论

<#--最新日志,群博日志--> <#--推荐日志--> <#--引用记录--> <#--博主推荐--> <#--随机阅读--> <#--首页推荐--> <#--历史上的今天--> <#--被推荐日志--> <#--上一篇,下一篇--> <#-- 热度 --> <#-- 网易新闻广告 --> <#--右边模块结构--> <#--评论模块结构--> <#--引用模块结构--> <#--博主发起的投票-->
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

页脚

网易公司版权所有 ©1997-2018