登录  
 加关注
   显示下一条  |  关闭
温馨提示!由于新浪微博认证机制调整,您的新浪微博帐号绑定已过期,请重新绑定!立即重新绑定新浪微博》  |  关闭

pim_宅de公馆…

不管现实怎么样,在自己的世界当女王.

 
 
 
 
 

日志

 
 

小昕昕二三事又来啦~  

2011-04-01 16:24:53|  分类: 美好的日子 |  标签: |举报 |字号 订阅

  下载LOFTER 我的照片书  |
今个星期翻左屋企,
BB又好厉害甘表现左好多经典事迹~~~小昕昕二三事又来啦~ - Pim.Y出没! - pim_宅de公馆…小昕昕二三事又来啦~ - Pim.Y出没! - pim_宅de公馆…
需要马上记录下来!!

1、BB最近都去佢婆婆间房度瞓午觉,
话说呢日BB又瞓醒了,好似普通的BB甘起床要叫下妈咪,哭两声
全间屋只有佢婆婆系厅度睇电视
而佢婆婆系果种睇电视会睇到出神入化的人!
意思既系任何人叫佢都听唔到噶。(劲叻~哈哈。。。)
于是BB叫左好耐都没人应佢,于是佢就自己随便拿左件衫仔,着好鞋子走出房间
好激气甘对佢婆婆讲:你做咩叫甘耐都唔来?!
小昕昕二三事又来啦~ - Pim.Y出没! - pim_宅de公馆…大家都觉得好好笑。。。你明明自己就识起床噶,系都要撒娇小昕昕二三事又来啦~ - Pim.Y出没! - pim_宅de公馆…

2、中午的时候我喂BB吃粥仔,然后又处于极度眼瞓的状态
于是同佢讲,你快滴吃呢,吃完我去瞓觉啦~
然后佢话:你去瞓觉?甘我哭噶!(纯的威胁有没有??????)
于是我说:你喊拉,你喊都没人理你噶啦!
(这两个自娱自乐的家伙……)

3、BB系出名多野讲的人,所以一讲就不会马不停蹄。。。
大家都唔明点解甘多野讲。。。
吃午饭的时候,BB又开始发作,
然后我插左句:你件衫仔好靓
佢话:嗯~
然后就一直发出“呃。。。呃。。。”就是忘记自己要说什么的时候的声音。。。
佢爸爸就调戏佢话:忘记左要讲咩添!
然后BB就非常唔好意思甘笑开。。哈哈小昕昕二三事又来啦~ - Pim.Y出没! - pim_宅de公馆…

觉得BB 又成熟左啦~因为宜家知道我去返校都唔会跟住来,
仲识同我讲拜拜,见到其他小朋友仲会好似大姐姐甘同人料小昕昕二三事又来啦~ - Pim.Y出没! - pim_宅de公馆…

阿嫂的店~昏黄的灯光我好中意,
装修得好靓~
小昕昕二三事又来啦~ - Pim.Y出没! - pim_宅de公馆…
呢个橱窗位系亮点
觉得没左佢成间店都没亮点了!小昕昕二三事又来啦~ - Pim.Y出没! - pim_宅de公馆…
 
小昕昕二三事又来啦~ - Pim.Y出没! - pim_宅de公馆…
 
自恋的小昕昕一直叫我帮佢影相。。。
有你姑姑的潜质!!小昕昕二三事又来啦~ - Pim.Y出没! - pim_宅de公馆…
小昕昕二三事又来啦~ - Pim.Y出没! - pim_宅de公馆…
 

最近通勤了的萍姨。。。
都大三的人了。。开始走成熟路线。。。
不过也不要太成熟啊~~比较就是一御姐,装不了萝莉。。。
小昕昕二三事又来啦~ - Pim.Y出没! - pim_宅de公馆…
 
小昕昕二三事又来啦~ - Pim.Y出没! - pim_宅de公馆…
 
 小昕昕一个经典的进步其实是她可以做“V"字手势啦~~~~~~
哦也!!
摆脱了长期的一个手指走天下。。。小昕昕二三事又来啦~ - Pim.Y出没! - pim_宅de公馆…小昕昕二三事又来啦~ - Pim.Y出没! - pim_宅de公馆…小昕昕二三事又来啦~ - Pim.Y出没! - pim_宅de公馆…
小昕昕二三事又来啦~ - Pim.Y出没! - pim_宅de公馆…
 
  评论这张
 
阅读(28)| 评论(7)

历史上的今天

评论

<#--最新日志,群博日志--> <#--推荐日志--> <#--引用记录--> <#--博主推荐--> <#--随机阅读--> <#--首页推荐--> <#--历史上的今天--> <#--被推荐日志--> <#--上一篇,下一篇--> <#-- 热度 --> <#-- 网易新闻广告 --> <#--右边模块结构--> <#--评论模块结构--> <#--引用模块结构--> <#--博主发起的投票-->
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

页脚

网易公司版权所有 ©1997-2018